Wednesday, December 16, 2015

Sometimes your circle decreases in size, but increases in value.

"The sad truth is that there are some people who will only be there for you as long as you have something they need. When you no longer serve a purpose to them, they will leave. The good news is, if you tough it out, you’ll eventually weed these people out of your life and be left with some great friends you can always count on."

I'm so grateful for all of them, even the ones who are no longer a part of it. Thanks for the past year. Meskipun yah gue akuilah kalo gue ini kadang suka nyebelin grgr terlalu prideful, suka mager, pelit, statis, awkward & sok perfeksionis... gue salut sama kalian yang masih bisa nerima kekurangan gue itu. Gue terharu kalian perhatian juga kadang sama gue HAHAHAH padahal gue sebenernya okay okay aja meskipun ditinggal sendiri. Toh emang gue aslinya individualis sih.

So yeah maaciw banyak deh ya pokoknya, dan maaf belom bisa jujur banget sama kalian ttg segala hal. Karena gue nggak mau ngerepotin, ngebebanin atau bikin kalian rebet sama urusan-urusan gue. Maaf banget gue suka setengah-setengah kalo cerita. Dan maaf semaaf maafnya kalo gue suka ilang-ilangan dan ninggalin kalian ehehe lop yu guyzzz :p

No comments:

Post a Comment